Frågestundens andra del

Här är resten av frågorna, hihi  :)
----

31. är du morgon eller natt människa?
svar: nånstans mittemellan


32. om du var fast på en öde ö, vad skulle du ta med dig om du fick ta med 3 saker?
svar: Tält, täcke och dator med internet


33. tror du att det finns liv på andra planeter?
svar: ja


34. Vilket stjärntecken är du?
svar: Fiskarna


35. vilket kinesiskt stjärntecken är du?
svar: jag är tigerns år



36. Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
svar: att flyga


37. när skar du dig senast?
svar: konstig fråga men,  jag skar mig i förrgår på en sax


38. Är du rädd för blod?
svar: inte direkt


39. Stökigt eller välstädat rum?
svar: mittemellan


40. Pizza eller hamburgare?
svar: hamburgare


41. Skriver du dagbok?
svar: nej


42. Chips, morötter eller godis?
svar: morötter


43. Bästa bok?
svar: vargbröder

44. Rädd för insekter?
svar: jag är rädd för vissa


45. Äckligaste insekten du vet?
svar: maskar


46. Snarkar du?
svar: nej


47. Favoritväder?
svar: varmt och soligt


48. Hur många kuddar sover du med?
svar: 4 stycken


49. Humör just nu?
svar: jag är pigg och glad


50. Höger eller vänsterhänt?
svar: höger


51. Vilket djur tycker du är sötast i hela världen?
svar: pomeranian valp eller kattbjörn



52. vad gillar du för glass smak?
svar: choklad, daim, regnbågen och polka


53. när började du blogga på pricken?
svar: jag började blogga den 19 mars 2011 klockan 17:01:18


54. var ifrån fick du ditt bloggnamn ifrån?
svar: roussette betyder pigghaj på franska, men jag skrev flyghund och det vart roussette, så
jag fick mitt blogg namn från http://translate.google.com

55. Vad heter dina föräldrar?
svar: min mamma heter Mai och min pappa heter Kaj (konstigt namn kanske)


56. vad hatar du mest i hela världen?
svar: Alla kryp som är äckliga


57. Hur ser din skrivbordsbakgrund ut?
svar: den ser ut så här...



Så det var alla frågor och hoppas ni vart nöjda!  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0